Old Corner

by

Old Corner!

I Höstas åkte jag till London för att äta på bra veganrestauranger, nu åker jag till Gamlestan i Göteborg.

Jag tror jag vill flytta till gamlestan!

Jag var på mitt första besök på Old Corner i söndags! Fantastisk veganmeny! Jag trodde dom inte först, när det fanns calzone, kebabpizza, stek, mm mm på veganmenyn.

Så jag beställde vegansk hamburgertallrik, och min bror beställde vegansk chorizo-pizza…

Fantastiskt gott var det! Puben ser ut som en vanlig kvarterskrog, förutom att istället för  några enstaka stammisar i baren, satt det fullt med veganer runt borden🙂

De flersta rätterna kostar ca 70-80 kr. Till efterrätt åt jag banana split, som kostade 55 kr, kanske inte så prisvärt, men gott var det!

vegansk burgartallrikkebabpizzachorizo-pizza

Etiketter: , ,

4 svar to “Old Corner”

  1. sebban Says:

    Tacka Magnus på Jonsborgsgrillen, det är han som ligger bakom hela konceptet.

    Antagligen är detta bara början på den gröna revolutionen.

  2. hanna Says:

    shit majbritt, att jag har missat detta! jag bor ju typ granne med stället!

  3. kafeunderjorden Says:

    Men hörrni, kolla in Kafé Underjorden!! Brahegatan 11. Öppet måndag – onsdag mellan 14 och 20.

  4. nils Says:

    Underjorden! Jag brukar vara där på söndagar på folkkök!

    Men caféet måstte undersökas!
    Tack för tipset!

Kommentera

